Wow ett inlägg...

haha det var väl bara typ 1 år sen eller nått som jag knåpade ihop ett inlägg....
har inte haft tid, ork eller lust att pyssla med detta men kanske nu...

hmm det där med tid ljög jag om för inte har jag mer tid nu när vi har en liten vovve härjandes omkring här...men nåja det lät juh bra iaf med att jag inte hade tid ;oD

jag har riktigt bloggtorka....vad tusan ska man skriva om...

nåja jag får återkomma en annan dag när jag har mer på hjärtat...
slänger iaf in några bilder på mina två små hjärtan...det stora hjärtat fastnar sällan på bild ;oD


Varför gör barn alltid konstiga miner på kort?


Benjamin är Lukas idol och Lukas är Benjamins idol...kort sagt de älskar nog varandra ;oD


Lukas 10 veckor

nu rasta vovven sista svängen för ikväll och sedan läsa annonsblad innan ögonen går igen!

happ!

älskar mina 3 ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback