kanske...

...man skulle börja blogga igen...
tappade stinget där ett tag med det mesta som rörde datorn och internet...men kanske kanske man skulle ge det ett försök igen ;oD

det har hänt massor under den här tiden som jag varit ifrån bloggen...
både positivt och negativt...men det är väl så det ska vara i livet...

en snabb resumé kan jag iaf åstadkomma...

i oktober hade jag en helt underbart härlig och rolig helg i stockholm hos en superduper go vän...nämligen Alex =o)
vi hittade på massor med skoj + att de överraskade mig med ett besök från Eskilstuna av Elin och Johan...det var riktigt skoj att ses igen...vi pluggade allihopa i sundsvall och umgicks mycket där =o)

november var oxå fulltecknad med födelsedagar (jag och älsklingen) och december kom juh alla julförberedelser...
julen firades i skåne =o)
det var en vit jul! ;oD
tomten hittade dit oxå...ska lägga in bilder nån dag =o)

sen försvann januari i ett nafs oxå...

nu är det redan mitten på februari...tänk vad tiden går ;oD

snart är det sommar och festivalen...KENT kommer!!!!!! *längtar redan*


(bild lånad från
www.kent.nu)

nu är det OS!!! Me like ;oP



näe om man skulle försöka sova lite nu så man orkar med morrondagen...med marknadsbesök + ett kärt återseende med en kär gammal vän som besöker Sverige ;oD

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback