Träning

japp nu har jag fått ordning och motivationen tillbaka att träna!
hela juli har det gått bra och nu har jag ökat mina distanser..8km med stavar igår och sprungit samma idag!
jag sprang HELA dessutom ;oD


målet är att springa Stockholm Marathon igen 2013....
det är lååångt fram i tiden...men man ska väl ha långsiktiga mål...haha
ska dock försöka peta in ett Göteborgsvarv emellan....

näe nu frukost och sen börja tömma sovrummet så vi kan lägga nytt golv där när våra småbusar är borta...
sen blir det fika på stan med världens bästa Jenny och kl 16 är det jobb igen...

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer
Postat av: Åsa

ska man springa maraton behöver man ha långsiktiga mål :) jättekul o höra..

krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback