produktiv dag =o)

vissa dagar hinner man huuur mycket som helst..andra ingenting ;oD
idag var en bra dag!

redan kl 9 var jag och mamma på coop och inhandlade en studsmatta till gossen =o)
(med skyddsnät så klart!!)
sen myste jag och benjamin med spel och pussel en stund...
sen placerade jag lilleman vid datan med ett spel och jag började jag röja i matkällaren och i gästrummet...eftersom världens bästaste vän med bebis ska sova över och vi vill undvika astmaattacker så var det bäst så *haha* =o)

sen käkade vi snabb lunch...och slängde in cykeln i bilen och for och cyklade vid ishallen (Benjamin vill ha platta underlag att cykla på då han inte lärt sig bromsa ännu ;oD)
jätteduktig är han på att cykla iaf! *stolt mamma*
med tanke på att han började rulla på två hjul nerför backen i saitta i fredags..till att redan i tisdags cykla själv, dvs trampa! ruskigt stolt är jag =o)
efter cyklingen for vi på coop och handlade...
sen hem och fortsätta städa källaren, laga mat, leka med benjamin...
ikväll började jag sen sy gardiner till källaren + börjat på gardinerna till sovrummet och draperiet till hallen ;oD
+ alla maskiner tvätt jag hunnit tvätta och tumla ;oP

ååå Sverige vann!! blir Kanada i semi imorron =o)

haha man hinner mycket när älsklingen är borta på kurs ;oD

näe nu ska jag kika om tumlaren är klar så jag kan inta viloläge i sängen ;oD

slänger in en bild från påsken på våran fiskarkille =o)



imorron kommer fler bilder och kanske ev en liten video på när han cyklar =o)

gonatt!
happ!
*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback