ensam

ja tänka sig att jag är den enda vakna ännu i detta hus ;oD
kl är juh ändå över 8..haha...
tröttisar är mina älsklingar...jag har vart vaken redan en timme...läst min bok coh nu sitter jag här =o)

idag är det helt underbart ute! klarblå himmel och sooool..det var redan +10 grader i skuggan så det blir en utedag på baksidan hela dagen =o)



igår kväll såg vi denna film och den var superbra =o)
spännande så jag inte ens somnade...haha

näe nu kom min lilla älskling upp så nu ska vi mysa lite =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja har den filmen :) den va bra faktiskt... hoppas helgen varit bra :)

krama

2009-05-18 @ 08:35:32
Postat av: Beatrice

Vi har också sett den filmen,tyckte den var kanonbra!

2009-05-18 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback