Vinnare i globen?!?!

JAG hoppas det iaf!!
bättre låt finns nog inte ;oD




Jag var iaf på statoil kl 12 inatt och köpte skivan ;oD
jaja är men en melodifestivaltönt så är man ;oP
jaha gårdagens delfinal då....
Tja Agnes var juh bra
Sarah Dawn Finer hade oxå en underbar låt synd att hon inte gick till final...hon kan få svårt att klara andra chansen.... =o/
Piloterna hade oxå en bra låt om än en kopia av en låt som jag inte kan placera riktigt....
Anna och Maria hade en rätt bra låt de oxå...om än lite tråkig....
Thorelifs och Next3 passar jag bara på...värdelösa!!
Malena Ernman(???) var inte dålig men inte bra heller...inte min grej med opera bara.....
Susanne Alfengren var inte heller nån höjdare....

på skivan är de flesta låtarna bra faktiskt finns några riktiga kalkoner men i stort sett är det väldigt bra låtar =o)

mitt tips i globen sen blir nog...
Måns, Molly och Alcazar topp 3....
Mollys låt är GRYM!!!!
Måns oxå så klart ;oD



nu  är helgen jobbad iaf...skönt!
Jenny jag hälsade till dina päron igår! =o)
bara 5 dagar till att jobba och sen är jag ledig helgen iaf!
på lördag blir det en liiiten sväng till IKEA ;oD
åh jag längtar redan! haha
ska till Torneå oxå å shoppa i deras nya köpcentrum tänkte jag ;oP

näe nu ska jag jumsa i säng bredvid älsklingen!! =o)
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback