Nya rummet

vi blev faktiskt riktigt nöjda med benjamins nyagamla rum...är juh trots allt hans gamla rum i ny tappning =o)

 




























den är juh inte riktigt färdig här ännu..ska upp lite tavlor och just nu håller en målare på att måla en väggmålning som blir kanonsnygg =o)
kommer bild på den kanske ikväll eller imorron =o)

jahapp annars då...
tja det är ganska turbulent på jobbet just nu...nånå men det får man ta som det kommer...blir endel uppsägningar under sommaren...=o(
jag har köpt kort på Sportsclub...var och träna ett BodyPump pass i fredags och idag ska jag och köra två pass... BodyStep och BodyPump ;oD nu jäklar ska kroppen trimmas *haha*

har tagit bort mitt lösenord förresten...ett tag iaf...tänkte jag skulle bli jätterik och berömd genom min blogg ;oD
eller så inte....=o)

näe nu ska jag leka lite mer med photoshop...har inte hajat det innan men nu när man lärt sig lite så är det jättekul att leka med foton...så det kommer säkert in lite mer foton här såsmåningom ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback