mössa

japp idag fick jag grejerna jag beställde från inredningspartyt jag var på hos Annelie =o)
superfina grejer...undr bara vart jag ska ha allt ;oD
åååå jga älskar inredning =o)
kanske slänger in bilder sen på vad jag har beställt

sen fick jag mössan jag passade på att beställa till benjamin från BusMonster på samma party


(bilden lånade jag av Jenny ;oD)
kommer sen en bild när Benjamin har den på sig..kanonsöt är han i den =o)

håller just nu på att laga mat...ska gå å jobba snart..har sånt där cp-pass idag...16.45-20.00...nåja skönt att nästan va ledig å gå hem innan vi stänger ;oD
usch jag har noll fantasi när det gäller mat...blir som samma mat hela tiden...kanske man skulle kika i kokböcker å laga nått nytt en gång i veckan iaf ;oD

nåja kommer en bild senare ikväll på våran lillälskling som nu är nyklippt av sin snälla mommo =o)

idag har jag gått med stavar...5 km blev det =o)

näe nu ska jag gå å kika hur det går för riset och steka chicken nuggets =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback