melodifestivalen

fel låt vann!!!
sverige har kass smak vad gäller musik...tror de på fullaste allvar att den kassa låten ska klara sig i Moskva?!?!

näe tacka vet jag juryn...hade de fått bestämma hade mina favvolåtar kommit etta, tvåa och trea ;oD
1:a Måns med en superbra låt!! I love Måns =o)
2:a Sarah Dawn Finer såååå fin låt =o)
3:a Alcazar, man blir så glad av deras låt =o)

men opera e inte min grej...å ugglan kom tvåa...bättre att Malena vann än att "snälla snälla" vann...då hade jag emigrerat *haha*

annars hade vi juh kunnat skicka den här ;oP
 

lägger in den svenska versionen oxå ;oD
den här låten fastnar juh om inte annat =o) hahaha

"tingeling tingeling...betyder jag ingenting...nanana"


mår fortfarande lite sisådär....
försöker att tänka positivt så länge....

näe nu är det fika =o)
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback