fredag

jaha då var det fredag...jobbar dock helgen så det blir ingen rolig helg ;oD
nåja sen är jag ledig 3 helger i rad ;oP

idag har jag varit och hämtat mitt pass...jag ser sjukt ful ut..men men det är väl så alla ser mig ;oD
igår var Benjamin väldigt ivrig att föja med till polisstationen och hämta mitt pass men i morse var det andra tongångar...

då sa han nämligen så här: "jag tycker du kan åka själv och hämta ditt pass när du lämnat mig på dagis!" *skratt*

det svänger fort =o)


igår hände en liten olycka för Benjamin...han klämde sin lilla tumme i mammas och pappas bildörr =o(

men den har iaf klarat sig bra! den har inte ens blivit blå utan det blev mest ett sår och så var den svullen...men så han grät....själv höll jag oxå på att börja lipa men fick bita mig i kinden och trösta honom istället! inte lätt att vara mamma alla gånger...var på coop och handlade våffelmix och köpte två "mamma mu"-böcker till honom =o)

han har blivit helt frälst i mamma mu sen han fick filmen av mamma förra helgen...den går på högvarv här hemma ;oD

fast jag måste medge att den är ganska kul faktiskt =o)


just nu sitter jag och kikar på konståknings-VM =o)

imorron måste jag hänga på låset på systembolaget kl 10...haha...måste köpa vin till vinlotteriet...har tänkt vinna imorron ;oD det ÄR min tur nu!! =o)


näe om man skulle hoppa ner i sängen bredvid älsklingen..fast jag vill juh kika klart konståkningen oxå...

jaja gonatt iaf =o)


happ!

*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback