Bok

jag råkade läsa ut min bok igår...var juh typ bara 100 sidor men den var grymt lättläst =o)


I en annan del av Bromma
Martina Haag - I en annan del av Bromma

den var lättläst och jätterolig! mycket skratt! fast jag gillar juh Martinas sätt att skriva =o)
läs den om ni får tillfälle till det =o)


jaha annars då...
tja målaren håller på att måla det sista på väggmålningen i Benjamins rum =o)
den blir verkligen superhäftig!
jag har varit ute och gått 5 km med stavar i strålande solsken!
liiite mör i benen efter träningspassen igår på gymmet men men ska man försöka bli fin får man fan lida lite pin ;oD

annars är det inte så mycket inplanerat idag...
ska dammsuga lite när pappa har kidnappat sonen...de skule ut och testa Benjamins nya skidor...
riktiga skidor med pjäxor och riktiga bindningar har moffa köpt åt benjamin =o)
han vill verkligen att benjamin ska bli en riktig skidåkare ;oD

sen ska vi äta våfflor till middag...vi missade det igår när det var våffeldagen men vi låtsas att det är idag istället ;oP

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback