Tjugotredje Juni Tjugohundranio



nästan så man vart så här ledsen nyss när lilltrollet for iväg med mommo och moffa...
en vecka ska han vara borta =o/
fast jag vet att han längtat och att han kommer att ha det superbra =o)
de ska bada och sola i skellefteå en vecka! =o)

men är man blödig så =o/
nåja jag ska juh jobba hela veckan + att det är festival till helgen så det kommer gå bra det här!
han är juh borta envecka varje sommar med dem....

nåja strax ska jag köra min mormor till apoteket och själv gå en sväng på stan innan jobbet kallar igen....
uppdaterar mer med bilder sen....har iaf tömt mobilen nu på bilder så det kommer ikväll kanske...
jobbar juh bara 11.45-17.15 och sen ska jag ut med stavarna i det underbara vädret!
sommarvärme till och med i Kiruna ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Åsa

åh så söt bild :)

du kommer överleva alldeles utmärkt och veckan kommer då så fort ;)

såå skönt me värme.. ida är de underbart i luleå och inga kalla vindar längre..

kramar om

2009-06-24 @ 08:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback