kostrådgivningsgrupp =o)



japp jag har juh gått med i en kostrådgivningsgrupp på jobbet!
var ganska intressant igår iaf så nu är jag taggad till tusen att fixa min kropp och vikt som jag vill ha den =o)
men insåg iaf att jag minskat min fettprocent i kroppen med typ 3 % och det känns juh superbra för vågen visar då ingen minskning alls =o/
men det känns ganska riskabelt att gå med i nått sånt eftersom jag redan haft ätstörningar...
de har iaf dragit igång en BMI-tävling...fast jag kommer nog inte att vinna den =o(
nåja men tävlingsmänniska som jag är så är jag laddad till tusen =o)

annars då...tja jag och benjamin har varit och lekt hela eftermiddagen på det nya leklandet som har öppnat =o)
jösses vad kul det var att åka rutschkanor och hoppa studsmatta och klättra ;OD
bilder kommer imorron =o)

sen fick vi besök av Annelie och Niklas =o) vilket var bra för då följde Benjamin med hem utan problem från leklandet ;oP

ikväll var jag ute och knatade med stavar! 6 km blev det =o) gick hälsans stig och det var en riktigt bra runda förutom delen då den går mitt igenom stan ;oD

näe nu ska jag hoppa i säng och läsa nya "topphälsa" tidningen som trillade in i brevlådan idag =o)


Se hela bilden

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Åsa

va bra :) om du har möjlighet gör en BIA mätning.. de mäter fett, vätska o massa andra saker.. känns mer vettigt än BMI.. bmi så är man ju överviktig även om man är normal ju.. :/

kramar om

2009-06-12 @ 11:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback