festivaltorsdag


då är man så här glad...speciellt när vädret oxå är på topp =o)

ska ut en sväng sen ikväll när älsklingen ringer och säger att de är redo att gå till området...
han är nämligen på fest/middag på jobbet för att fira två arbetskamrater...

själv har jag ätit en pizza här i min ensamhet...men det gick det oxå...gott som tusan ;oD
funderar på en sak...om man får en godisklubba till maten trots att man inte har nått barn med sig eller beställer an barnpizza...är man stamkund då?!?!?! haha
jag fick nämligen en klubba idag...och vi köper alltid pizza därifrån och då givetvis en barnpizza till Benjamin men nu var det juh inte så...
eller så kanske han bara tyckte att jag behövde en klubba ;oP

imorse var jag ute och gick med stavar 5 km...är jag inte duktig?!?! ;oD
härligt väder så det var kanon!
sen när jag kom hem ringde jag till mamma för att höra vad de gjorde och hur de har det där nere...
pratade lite med mamma och sen frågade jag om Benjamin hade tid att prata...hör då hur han säger:
"jaja om jag måste så.." så så omtyckt är man =o(

fast sen pratade han lääääänge iaf =o)
sen när jag hade lagt på så kom tårarna



jag saknar juh honom....
fast han har det jättebra och har jättekul =o)
och på söndag kommer han juh hem!

näe om man skulle ta och göra ett ryck här hemma innan man ska knata upp till festivalen...

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback