festivallördagen i bilder

ja här kommer då äntligen en "recension" och bilder från lördagen =o)
Först var det EMD ;oD
(tog bilder med vanliga kameran...har än så länge bara tömt mobilen på bilder...)
de var rätt okej men lät vääääääldigt mycket som ett "fjortisband" =o(
nåja snygga killar som sjunger bra är inte fel ;oD

sen så var det juh MÅNS ZELMERLÖW *mumsmums*
såååå jäkla bra och charmig...bra mellansnack mellan låtarna...massa bra låtar som pubilken sjöng med i =o)

åh jävlar i min lilla låda vad han är snygg!!! synd att han ska va så ung bara...och jaja jag erkänner att det kan bli liiite svårt att konkurrera ut Marie Serneholt ;oD

lite bilder iaf...



       

se och njut =o)
spelade in tre låtar på video men har inte klurat ut hur man ska lägga in dem ännu men det kanske kommer ;oD



ååå igår kom lilltrollet hem...mamma glad igen!! ;oD
han hade nog saknat oss liiite iaf...så kramig som han var när han kom hem är det länge sen han har varit....
igår pysslade vi mest hemma och väntade på lillprinsen....

idag måndag så har vi gjort ärenden imorse och vid 13.30 kom svärföräldrarna och ska hälsa på....
trevlans värre =o)

köpte mig en klänning på intersport men vet ej om jag ska behålla den ännu....
men en skön strandklänning kan det vara när vi är på Kreta =o)


(bild lånad från www.intersport.se )
men jag blev jätteglad när jag kunde pressa in min feta kropp i en storlek 40.... ;oD
och den satt BRA dessutom!!
men är lite osäker på färgen...är juh ingen rosa människa men den var juh rätt somrig!
får se hur jag gör....

näe nu ska jag hoppa i säng och läsa min bok så jag kan börja på en ny snart....

imorron drar vi till saitta över dagen....

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback