Bilder

Fredagen i bilder =o)
Lite dålig kvalité...taget med mobilkameran...men slänger in bilder ändå!


Jerry Williams

Han var faktiskt riktigt bra! Pappas favorit så man är juh uppvuxen med hans musik ;oD

Fredagens höjdpunkt var juh dock:

TAKIDA!!!!!


    



Kass bild men spana in den snygga gitarristen ;oD
ojojoj ;oP



idag har jag än så länge inte gjort så mycket...
vi var ute på en cykelrunda och vattna blommor hos mamma och på kyrkogården och sen vidare till coop...
sen har jag varit duktig och äntligen fått tummen ur och planterat blommor på framsidan...
   
titta så tjusigt det blev =o)

näe nu lite lättlunch...är juh 24 grader ute fast det inte är sol så det blir fil...
sen blir det mat på området igen ;oD

sen ska jag ta och städa färdigt Benjamins rum som jag började med för någon dag sen men han kommer juh hem imorron...bäst att sätta fart ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback