wiiiieeeee




åh så glad jag blev nyss!!!!
efter allt slit så får man lön för mödan ;oD

jag beställde lite kläder till benjamin från Lindex-online...de hade reavaror tag 2 betala för 1...
jag hittade två par shorts och en skjorta åt honom...så då var jag juh bara tvungen att hitta en grej till....
det blev ett par jeansshorts till mig..men min vanliga storlek var slut så jag chansade och tog en storlek mindre...
och vet ni...jag hämtade ut paketet och provade nyss shortsen och de PASSADE!!!!!! *jippie*
de var till och med lite för STORA!!!!!!!!! *glad*

tänk vad lite som behövs för att göra dagen underbar!!!! =o)

jag har varit och sprungit 7,5km dessutom idag ;oD

snart rymmer dock sonen igen....till Saitta...snart flyttar han nog dit.... =o(
nåja det är näst sista gången han hinner dit innan de stänger för vintern så såklart får han följa med mommo dit!
jag jobbar juh ändå hela helgen från öppning till stängning....
men snart snart SNART är det semester!!!! *längtar*

näe nu ska jag kika vad benjamin har packat ner för nått och sen ska jag gå och jobba kl 16....

ha en bra fredag!!!

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback