samtal...

...mellan Benjamin snart 5 år och Gammelmommo snart 83 år =o)

detta var på midsommardagen i bilen...båda satt bak...

Benjamin: Titta gammelmommo...(drar upp shortsen) Ett blodkärl har gått sönder på mig!
Gammelmommo: Jaha (eller nått sånt sa hon)
Benjamin: Vet du vad det kallas när ett blodkärl har gått sönder?
Gammelmommo: Näe...
Benjamin: Det heter faktiskt blåmärke!

haha..tyckte det var så gulligt =o)

Benjamin tänkte nog att det var ett bra samtal med en som är ganska gammal...krämpor ;oD



ska bli skönt att vara ledig helgen nu...
jobbar psykskift hela nästa vecka....
tur att Benjamin åker till Saitta med mamma och pappa!
en vecka till ska han vara borta....

hela helgen ska vi iaf mysa =o)

näe nu ska jag nog lägga mig på spikmattan och läsa Topphälsa =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback