ont i mammahjärtat

ja jag fick faktiskt ont i mammahjärtat idag när mamma ringde från saitta...
igår på kvällen har benjamin ramlat med cykeln =o(
han har skrapat upp högersida av ansiktet, fått en rejäl fläskläpp och en massa blåmärken sa mamma...
usch så hemskt! men vi sa med mamma att det är lika bra att de stannar kvar i byn så att han inte blir rädd att vara där....
jag litar på mamma (hon jobbar juh ändå på akuten) att det ser bra ut och att det inte är nån fara med vårat lilltroll!

men jag ska inte ringa och prata med honom...för blir det nog bara värre! jag pratade juh med honom igår på förmiddagen iaf =o)

men jag kunde inte vara där och trösta honom när han skadade sig =o(

nåja man kan juh inte vara överallt...han har juh iaf mommo och moffa där!

usch vad hemskt! vårat lilltroll!!!! =o(



näe nu ska jag strax gå ner till jobbet...jobbar 12-20 idag...har gjort en smaskigt kycklingsallad till lunch som jag ska äta sen....haha jag längtar redan ;oD

slänger in ett Benjamincitat till:
imåndags när jag, Benjamin och mamma gick ner till mamma och pappa så kom det ett helt gäng med invandrare...
och benjamin säger:
"ojdå här kommer en hel familj!"
jag och mamma började juh skratta...lät så himla kul =o)

ha en bra torsdag!

happ!
*älskar mina två hjärtan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback