Fjortonde Juli

tänkte slänga in ett Benjamincitat:

"vitt hår och vit jacka passar ganska bra ihop!"

detta sa han 29/5 när christian, benjamin och gammelmommo var på väg till saitta...de stannade vid konsum i svappis och när gammelmommo hade gått in på konsum så hade benjamin sagt så =o)
hon har typ vitt hår och så hade hon väl en vit jacka och det tyckte han väl matchade ;oD
modemedveten redan? undra vem det kan komma ifrån...haha



idag blir det en lååååång dag....
ska jobba 9-21.15....hur i hela fridens namn ska man orka? hur i hela h-vete sa jag att det gick bra i typ april när de frågade på jobbet? haha
nåja semesterpengar är juh alltid bra och dessutom visste jag att Benjamin skulle vara borta den här veckan....annars hade jag nog inte jobbat så lång dag...
ska dessutom jobba 9-20 på fredag....
jag är KNÄPP!!!!! haha

idag är det strålande solsken och härligt!
jag har iaf varit ute och sprungit imorse och det var nice =o)

svar till kusinen i skåne:
tack! hade velat pyssla mer med den men kan inte så mycket om sånt här ;oD
Håll i dig nu...Benjamin fick hela 4040 poäng när han sjöng "Vi kan gunga" med Jimmy Jansson...inte illa va för en 4 åring? =o)
han måste juh brås på nån iaf ;oD

näe nu ska jag göra mig iordning...ska strax knata ner....

ha en bra tisdag!!

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha härlig kommentar. ;) Barn är ju så gulliga ibland. Kul att se er igen snart!

2009-07-14 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback