...

igår var det några konstiga filurer som var ute på promis...
så här såg de ut...

skumt va ;oD

(det värsta med den här bilden är att snart är faktiskt Benjamin längre än mig...haha)

nu har jag 12 skift kvar till semestern...läääääängtar!!!!
en månad tills vi lämnar landet för 2 veckor =o)
sola och bada!

jag känner mig konstant trött...
jag behöver semester typ NU!!

Benjamin är nöjd över att vara på dagis igen...han har varit ledig 4 veckor och nu får han leka av sig i 3 veckor innan han blir ledig 5 veckor igen =o)
hans ansikte har läkt jättefint! syns nästan ingenting av skadan nu! skönt det!

annars händer det inte så fasligt mycket här...
dagarna rulla på...

slänger in lite bilder här nere...


vy över Kiruna taget en mulen dag uppe i slalombacken när vi hade skånebesök =o)


sen fick jag och benjamin den ljusa idén att vi skulle gå ner!
det var kul! duktig var han iaf på att gå ner =o)
de andra tog bilen ner...fast benjamin ville att alla skulle gå ner...men då hade bilarna blivit kvar där uppe ;oD
men fy vilken träningsvärk jag hade i rumpan och benen dagen efter...haha

 
slänger in de fina regnkläderna vi hittade i Narvik när vi var där!
det var total lycka för Benjamin när vi hittade dem...
våran son bara äääälskar dinosaurier ;oD

näe nu ska jag slänga mig i sängen och kika i höstkatalogen från HM =o) 

happ!
*älskar mina två*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback