7:47

dagens låt var juh given imorse när benjamin vaknade och kom in till oss....



kollade klockan och den var 7:47 ;oD
förövrigt en av de bästa Kentlåtarna som gjorts!


idag har vi haft en familjedag =o)

mys på morronen...
cykeltur på dagen...
singstar på eftermiddagen...
grillad middag...
lördagsgodis och singstar på kvällen...

lägger in Benjamins favvolåt på singstar...
(han fick faktikst ihop 1880 poäng vilket jag tycker är bra för en som inte håller micken vid munnen hela tiden)
eller en av dem....undra vem som har lärt honom den...haha


näe nu ska jag tvinga sambon att spela lite Buzz på PS2 med mig ;oD

happ!
*älskar mina två*



Kommentarer
Postat av: Kusinen i skåne

Vilken fin blogg du har! Jättekul att läsa den, jag kollar flera gånger i veckan. OCh visst är B grymt duktig som kan sjunga singstar redan! Riktig naturbegåvning, brås nog på sin tremännings mamma! ;)

2009-07-12 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback