vad händer??

vad e det som händer i denna lilla stad....

en massa våldtäkter under hösten/vintern så man knappt vågar gå hem från jobbet på kvällarna....

en hel skola brinner ner till grunden igår....

ett knivmord i natt dessutom...

snart vågar man juh inte lämna sitt hem...bäst att sitta inne så man inte råkar ut för nån galning...
och i den här världen ska Benjamin växa upp...jösses!!!

näe nu ska jag ta å duscha lillfisen...han badar i badkaret nu...bäst att passa på innan det åker ut när vi ska renovera ;oD

snart kommer min älskling hem!
det e tokigt egentligen att man kan sakna nån så mycket trots att han "bara" varit borta i två dagar....
nåja men jag saknar honom jämt när jag inte får vara nära min älskling!

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer
Postat av: Åsa

men fy va läskigt :S

du får köpa överfallslarm :)

kraam

2009-01-30 @ 08:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback