tisdag

jahapp dagen började med att få iväg lilleman till dagis i tid som vanligt fast idag gick det nästan för snabbt...jag hann till å med fixa å trixa lite här hemma på morronen...då är det illa ;oD
fast han hade bråttom idag...de hade juh sin 4-årstimme idag =o) mammas lilla guldgosse =o)
förra veckan skulle han förklara vad de hade fått göra...men jag hängde inte riktigt med...

"fröken ritade runt oss."
"jahaa...ritade runt er? hur då?"
"men förstår du inte?!?! vi fick ligga på en teckning på golvet och så ritade fröken runt oss!"

haha...men visst lät det lite konstigt först?
sen skulle han visst rita en stor mun med stora vassa tänder =o) får se om han fortsatt på den teckningen..ska fråga honom imorron =o)

sen vart det en runda på stan...ny mascara inhandlades (så mina ögon slipper svida), kläder till Benjamin på Lindex..trodde jag handla billigt på rea men så kom jag till kassan och då visade de sig att det blev ÄNNU billigare för det var halva reapriset när man hade Lindexkort ;oD
var in på Kicks UTAN att handla nått från MakeUpStore! det är nästan en bedrift ;oD

sen vart det en stavgångspromis på 5km idag med =o) nu ska fetttet bort!!!! tänkte springa men det var -14 grader så jag nöjde mig med en promenad istället ;oP

sen laga jag middag til älsklingarna...å till mig innan det var dax för jobbet...
på jobbet vart jag så arg!!!!! *morr*
så imorron på min lediga dag ska jag ner å prata med våran personalchef!!!!! *morrmorr*

nu har jag druckit en stoooor kopp te å nu e det sängen!

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback