storbrand

Lomboloskolan här i stan brinner ner!

www.nsd.se

där kan ni läsa mer....jösses...jag ser branden härifrån...å lågorna som slår upp över husen på Lompis....
vem tusan har tänt på där????
en hel skola..barn blir utan sin skola nu! usch å fy!!!
man blir så arg!
näe nu ska jag kika på nordnytt..å sen äta ett äpple och läsa annonsbladet!

älsklingen är på kurs i Luleå...det e så tomt å trist att va själv hemma...benjamin sover iaf...verkar som att hans förkylning är på bättringsvägen *peppar peppar ta i trä*

happ!
*älskar mina två hjärtan*

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? jag gick ju trean där, brinner den ner nu? herregud, undra vem som tänt på, om någon tänt på? måste läsa nsd. :( fy fan, hur kan någon bränna upp en skola. ?

2009-01-29 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback