mmmm

nice..ikväll har jag, älsklingen och mamma varit på hockey =o)
moffa fick snällt stanna hemma och agera barnvakt ;oD
Kiruna krossade iaf Piteå med 6-2 =o)

fast främsta anledningen att man pallrade sig iväg på hockey ikväll ser ni nedan

I
I
I
V



Markus Fagervall var nämligen här med sin isprinsessa Johanna Götesson =o)
hela hösten har man juh följt dem i "Stjärnor på is"
som Markus till å med vann =o)

så i första periodpausen åkte de skridskor...skitkul verkligen =o)
duktiga! kul för markus att komma "hem" han är juh född å uppvuxen här =o)
i andra periodpausen sjöng han 2 låtar från nya skivan + att han sjöng nationalsången innan matchen =o)
efter matchen skrev de autografer..jag å mamma hamnade före i kön så vi fick våra signerade rätt snabbt ;oP
fast vi skulle egentligen bara fram och fota men så hade vi juh med skivfodralet ;oD
Mycket snygg kille ;oD

jahapp annars har jag varit ledig idag.
 var ute och gick med stavar kl 7 på morronen när mina två hjärtan åkte till dagis...
hade satt benjamin 7.30-12 på dagis trots att jag var ledig men det var för att fylla ut timmarna lite men sen fick han välja om han skulle gå eller inte...fast de skulle ha fest idag å det ville han juh inte missa ;oD
de har "dansat ut julen" idag..eftersom Kiruna kommun haft köpstopp har de inte kunnat göra det tidigare..men bättre sent än aldrig..så han var mycket nöjd när jag hämtade honom..med massa gott i magen som popcorn, julmust, bullar mm ;oP

näe nu ska jag krypa ner bredvid älsklingen och sussa lite *gäsp*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback