hmmm

uppdatera bloggen lite oftare hade jag juh tänkt göra..men av nån konstig anledning har det inte blivit av...
har juh mest spenderat tiden på coop i helgen...
sen har det varit mys med familjen och så....=o)

men men ändring ska det bli!

jaha annars är allt på topp här!
livet rullar på...funderar på att renovera lite här i huset...badrummet och tvättstugan står på tur =O)
så vi måste på banken och ta mera lån *usch*
nåja men kan man få fint hemma så! toan är verkligen det jag avskyr mest i detta hus! nästan så man måste ha lampan släckt när man sitter där inne ;oD slippa se eländet!

träningen flyter på...har vart å gått med stavar 5km idag kl 7 på morronen =o)
imorron ska jag nog springa samma runda =O)
ska förresten prova ett nytt gym här i stan...Sportsclub...få se hur passen där är! hoppas på bättre än på nautilus!

Benjamin växer så det knakar =o) idag kunde han till å med ta upp posten från brevlådan UTAN att stå på tå ;oD
och när han tvättar sig på toa så står han inte heller på pallen eller på tå längre =o)
sen är han väldigt ärlig kan vi konstatera...på både gott å ont ;oP

häromdagen när christian och benjamin hade gått till dagis så hade det ått bakom en lite kraftigare kvinna..då hade benjamin sagt:
"hon var tjock. riktigt tjock"
christian hade juh skämts ihjäl...försökt säga lite fint till benjamin att man inte får säga så...våran lille knasfis!

jag är så lycklig för att jag kan sitta å spela Sims2 igen *glaaaad* =o)

fast ikväll har jag tittat på idrottsgalan och broderat på min tavla =o) ja jag säger juh att jag är en TANT ;oD

näe nu e det sängen så man kanske orkar läsa lite fler sidor i boken än igår innan man blir knockad av boken ;oP

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback