hihi

nu lovar jag att uppdatera min blogg oftare ;oD
bra va? =o)

annars då? tja livet rullar på...nyårslöftet har jag hittills hållit alldeles lysnade...eller det är juh egentligen 3 löften ;oD

imorron har jag den hemska hälsokontrollen...*urk*
nåja besiktas ska man enligt jobbet..vissa grejer är juh iofs bra som kolesterol å sånt kollar de å det har jag aldrig kollat tidigare..kan juh bli spännande ;oD
fast vikten å bmi å sånt tjafs vet jag juh om...så jag ska säga som min arbetskompis sa: jag vet att jag är överviktig så du behöver inte säga det!
eller så kan man säga: säg nått jag INTE redan vet! ;oD
jag har hört att de är rätt otrevliga på det stället...å nästan alla har enligt dem varit överviktiga..till å med smala tjejer...en som är jättesmal fick höra att hon är tjock pga att hon har för mycket underhudsfett...

nåja imorron får jag min dom....

näpp nu ska jag göra nått annat ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback