trött

ja nu är jag riktigt trött igen...
men har iaf hunnit göra supermycket idag *nöjd*

städat hela köket + frostat av frysen och städat kylen =o)
städade hallen oxå lite snabbt när benjamin hade somnat...

imorron är det dax för vardagsrummet och toan + att vi ska hinna på stan och på coop och handla...
har juh bjudit mamma och pappa på middag imorron...tacos *mums*

har kommit på att Benjamin borde stanna i den här åldern...han är så mysig och go för det mesta...ibalnd kommer han humör fram men det går för det mesta att resonera med honom och komma fram till en kompromiss =o)
jag sa till honom idag att jag vill att han alltid ska vara så här stor....
"men jag tänker iallafall fylla 5 år" haha gullunge =o)

ikväll har jag fördrivit tiden med att prata strunt och en massa minnen med Jenny på msn + kikat på youtube på lite grejer...
hittade bland annat en jättefin låt med Magnus Carlsson som jag vill ha när vi gifter oss (om vi gifter oss) =o)
eller den har jag juh så klart hört förut på hans samlingsskiva....
så jag lägger in den här...(ignorera videon, den var värdelös) men lyssna på texten =o)


näe nu ska jag dyka ner i sängen å läsa min bok...
trist att sova själv...men en natt till sen kommer älsklingen hem =o)
happ!
*älskar mina två underbaringar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback