mello del 3

jahapp då var tredje delfinalen över....tokröstade inte den här gången men jag fick iaf vidare mina två favoriter =o)
okej jag kanske ringde en eller två....öhh eller tre gånger på EMD ;oD



EMD hade bästa låten igår! helt klart! =o)



Molly hade oxå en grymt bra låt =o)
jättefin var den...funkar nog inte i globen men ändå jättevacker...tänk att hon bara är 16 år och sjunger hur bra som helst =o)
tur att hon slog ut BWO!!! det var dagens besvikelse helt klart! en riktigt tråkig låt!!!
de skulle haft nån i stil med den de hade förra året....

hmmm vad hade vi mer...
Velvet gillade jag oxå! en partylåt =o)
Maja var inte helt dålig men inte bra heller...
Rigo tjofräset var sämst! HUR kunde de gå till andra chansen?!?!?!?!!?
Rickfors var väl oxå rätt okej!
Sofia (hette hon så?) där fattade man juh inte ens vad hon sjöng...varför sjunga på GREKISKA i sverige?!?!

nähäpp nu är det frukost! *magen kurrar*
i eftermiddag ska jag till en vän på inredningsparty och busmonsterparty =o)
ska bli skoj =o)

näe väcka pappan i huset å sen äta frukost ;oD
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback