Mello del 2

haha en något sen recension av melodifestivalen i lördags ;oD

Måns Zelmerlöw

Måns var helt klart bäst =o)
jag var så nervös under duellen att jag höll på att kräkas...jag kunde inte ens sitta still...var tvungen att vandra runt i hela huset...haha...
tänkte att han skulle ryka mot Lili och Sussie....
tyckte de flesta låtar var bra faktiskt...förutom Markoolio och Kakorna & bönorna...(Cookies and beans) haha
tja jennifer Brown var väl inte heller så bra....

men Lili och Sussie hade en riktig 80-tals låt...å det var nostalgi att se dem på scenen igen ;oP
HEAT hade oxå en rätt bra låt...Amy Diamond var oxå helt okej..fast bättre låt hade hon förra året...Lasse Lindh var oxå bra...lite Håkan Hellström feeling över den =o)

Men Måns var helt klart bäst!! den var snäppet bättre än "Cara Mia" faktiskt =o)


jaha annars då....
tja har jobbat 9 dagar nu...så jag e ganska så trött just nu...
men nu är jag ledig 5 dagar iaf =o)
kommer en bättre uppdatering med lite bilder från alla hjärtans dag och lite allmänt om helgen ;oD

var ute och gick med stavar idag fast det var -19.9 grader ute!! visst var jag duktig?!? ;OD
nu är det endast -26 grader *brrr*

nu ska jag dyka ner i sängen bredvid min älskling!
happ!
*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback