Mello del 1

jahaja då var först deltävlingen avklarad...
Alcazar var helt klart BÄST!!!!
jag tokröstade verkligen...tror jag ringde 6 gånger totalt på dem *skratt*
jätterädd att de skulle missa finalen igen...men den här gången gick det vägen *superglad*


fast jag håller med Markus Larsson på aftonbladet att utan Magnus Carlsson så kanske de borde byta namn till Alca eller Zar eller börja om helt från början och heta Balthazar ;oD
hihi

ganska förvånande att Marie Serneholt och Shirley Clamp inte gick vidare...tyckte de hade bra låtar...

nåja nästa vecka från jag väl tokrösta på Måns ;oD

idag har jag haft stor röjning här hemma...stora förrådet har jag städat i så nu kommer man till å med in där..å i några garderober har jag röjt =o)

fortfarande kallt ute... -22,8 grader var det sist jag kollade...
så det blir en inne dag idag...

näe nu e det tedax =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback