less

nu är jag grymt less på att va hemma och va sjuk =o/
imorron blir det banne mig jobb...hostar fortfarande lungorna ur mig men men jag överlever nog....halsont har jag oxå fortfarande....
men blir såååå himla rastlös av att va hemma på dagarna...visst är det skönt att va hemma när man är ledig men då orkar man juh göra saker...nu ligger man mest på soffan och orkar inte göra nånting...
har iaf slängt på en tvättmaskin nyss...ska åka och hämta benjamin vid 14.30...så tyst och tomt men jag behövde sova på morronen så det är rätt skönt att han är på dagis och så älskar han juh att vara där ;oD

jaha vad händer annars då...tja i lördags var vi på 100 års fest i Malmberget...Konsum Malmfälten bjöd på stor fest för alla fastanställda med respektive så det var trevligt =o) fast vi tog bilen ner...så vi kunde åka hem tidigare..eftersom jag var krasslig och skulle dessutom jobba på söndagen...bussen skulle gå hem först kl 01.00..och så länge ville inte jag stanna....så vi åkte hem 22.30 redan =o) men hade två medpassagerare redan då ;oD

jag körde ner så christian körde upp...han var så gullig och sa att det är min fest så att jag kan dricka vin men var inte ett dugg sugen på alkohol överhuvudtaget...men tog av allt de bjöd på men lämnade kvar allt på bordet...ett halvt glas vin fick jag iaf i mig ;oD och vatten *skratt*
nåja dte var trevligt iaf...en trollkarl underhöll...vi fick va uppe på scenen och ingå i trolleriet ;oD
Martinez spelade men då drog vi som sagt när de började spela....jag HATAR att dansa ;oP
konfrencier (stavas det så?!?!) var han från dansbandskampen...Thomas Deutgen (stavas det så?!??!) =o)
han var iaf sjukt rolig =o)

annars har jag mest varit sjuk den här veckan....

tömde min mobil på bilder så slänger in två på Benjamin här =o) de är tagna i somras =o)

världens finaste =o)
mammas guldgosse =o)

men han torkar bort mina pussar jag pussar på honom *gråter* ;o)
så sa jag häromdagen att jag var kramsugen, så får jag till svar: "men du är juh ALLTID kramsugen!"
Tacksamt ;oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback