ledig

skönt att va ledig i helg..
har iofs vart "ledig" hela veckan..eller sjuk har jag varit men jag har juh varit hemma men jag e fortfarande såå himla trött...matt i hela kroppen...nåja det som inte dödar det härdar...

idag har jag varit å jobbat några timmar...gick väl ganska bra...men alla tyckte att jag såg blek ut å tyckte synd om mig som hostar å kraxar som bara den =o/
nåja jag överlevde juh iaf ;oD

sen vart vi lata i eftermiddags å åkte och köpte mat...hamburgare blev det idag...gott som tusan!!! =o)
sen lekte vi med benjamin...kastade flygplan som han älskar att göra ;oD
å han ritade en så himla fin teckning idag som jag ska fota sen å lägga ut här =o)
han är en riktig konstnär verkligen! å skriver sitt namn helt rätt...vad månne det bliva av honom?! ett geni?!?! ;oD
han räknar juh plus och minus...ska man kunna det nu? 4½ år? jösses.....

ikväll hade vi fredagsmys...glass i stora lass, maränger och kolasås *mums*
Let´s Dance har vi oxå kikat på....nu ska vi köra lite skidor på Tv-spelet innan det e utröstning i dansprogrammet...

vi försöker planera en resa till våren...kanske kanske kanske vi kan få till en resa utanför landets gränser i vår ;oD så se upp en dag kanske vi står utanför eran dörr ;oD hihi *vill vill vill* =o)

happ!
trevlig helg!!

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback