brrr

ja usch vad jag fryser....
strålande sol och klarblå himmel...men -15 grader så det var KALLT...

har vart på stan och ätit lunch med älsklingen...blev en räksallad..så nu ska jag väl klara mig hela kvällen på jobbet tills jag slutar 21.15 ;oD
sen gick vi en snabbis på marknaden innan älsklingen skulle jobba igen =o)

  
hittade jättefina foppatofflor till Benjamin =o) han älskar juh Blixten från filmen "bilar" så jag hitta de perfekta skorna =o)
sen en jättefin mössa som en kirunatjej har sytt...jättefina grejer har hon =o)
hittade en grej till men det kan jag juh inte visa här för den kommer att packas ner i ett paket och skickas till en kär vän som e inne och läser min blogg ;oD

ni kan juh gå in och kika på hennes hemsida vettja =o)
http://busmonster.bloggsida.se/

jahapp värmer mig med en kopp te...ska strax slänga på lite smink och gå ner till jobbet....usch jag hatar att jobba kväll på fredagar speciellt...vill juh va hemma och mysa med familjen =o)

nåja man får juh va glad så länge man har ett jobb iaf!

näe nu dax att röra sig härifrån...

ha en bra fredag =o)

*älskar mina två hjärtan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback