äntligen =o)


ja äntligen har de fått tummen ur och förlovat sig =o)
då får man se framemot ett kungligt bröllop nästa vår =o)
jag ska nog ta semester då så man inte riskerar att missa hela händelsen...så man kan sitta och lipa ifred ;oD

jag tycker att det är superkul att hon "valde" en "vanlig" svensson!! jättekul =o)
de blir nog ett fint par!!


jahapp annars då...ja jag är supertrött..har jobbet från 7.30-17....
vi hade juh bokrea så vi öppnade redan 8...
fast jag hade det rätt lugnt i kundtjänst...sålde typ 1 trisslott mellan 8-8.30...
fyndade lite böcker på rean gjorde jag oxå =o)
jag har nån konstig förmåga att samla böcker på hög...som jag sen har att läsa...jag vet inte ens hur mycket böcker jag har i källaren som är olästa änn...haha

köpte en bok om Dinosaurier till Benjamin och den har jag läst en gång och christian har läst den en gång + att han bläddrat i den själv oxå..så den var nog poppis =o)

näe nu ska jag kila ner till den andra datorn och lägga upp räkningar =o/ 

happ!
*älskar mina två* 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha,,Jag kommer också sitta där och lipa garanterat..Fick juh tårar bara av att dom förlovat sig. Dock är man juh känsligare som gravid kanske skratt



Vilken tur att man är föräldraledig då när dom gifter sig :-D

2009-02-25 @ 11:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback