ledig

ååå idag är jag ledig! tjohoooo!!

heldag med benjamin =o)
nyss har vi fått i oss frukost och snart ska jag skrapa lite mer lim från toagolvet...men snart är allt lim borta!
sen tänkte jag vi skulle ut på baksidan och skotta fram hans sandlåda och jag ska sola ;oD

i eftermiddag blir det badis med mormorn så benjamin får visa hur duktig han blivit på att simma och sen skulle mormorn bjuda oss på middag på LaGuna *mums* =o)


usch...känner lite träningsvärk efter bodypumpen igår....fast det gick ruskigt bra igår!! jag är såååå nöjd att jag investerat i ett kort på ett riktigt gym igen =o)


just nu är det en drake som sprutar eld på mig ;oP

så kan det gå när man har en lillplutt hemma *haha*


näe skrapa lim var det =o(


happ!

*älskar mina två underabara hjärtan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback