konstigt

visst är det konstigt att när man går på stan så kommer man helt plötsligt hem med en massa påsar?
hur går det till egentligen?? ;oD

ja okej jag skulle på Domus och köpa en hårspray som skyddar håret när man plattångar det..men det fanns inte och eftersom domus ska stänga så säljer de juh ut saker som tex böcker för halva priset så jag var juh tvungen att köpa två böcker =o)
sen var jag in på Kicks och skulle köpa spray och det hade dem men så hoppade det ner en rengöringsmedel för sminkborstarna oxå =o)
sen var det Lindex tur att få mitt besök och där skulle jag kika om de hade mjukisbyxor till Benjamin (eftersom han nöter hål på knäna på alla mjukisbyxor) och det hade de..ta 3 betala för 2....och sen så bara ropade en tunika på mig! den anföll mig sen och sa "taaaaaaa heeeeeem miiiiiig!!"
ja då måste man juh förbarma sig över den eller hur?!?!? ;oD

hmmm tur att man fått lönen idag ;oD

näe nu måste jag slänga på lite smink så man ser någorlunda levande ut....kan juh inte se ut som ett spöke..då springer juh kunderna iväg *haha*
sen platta mitt nya fina hår (ja jag har vart hos frissan i onsdags å nu är jag såååå fin) massa ljusa slingor är det *nöjd*
sen är det jobb....men jobbar en mesdag på 4 timmar...sen är det fredagsmys med familjen som gäller =o)

ha en bra fredag!! =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag känner igen de där.. ett par skor attackerade mig ihelgen.. var tvungen o köpa dem :) såå snygga..

hoppas helgen var bra.. kraamar

2009-04-20 @ 09:05:53
Postat av: Jenny

haha ja så är det,hehe :)

Skickade en present (sen julklapp) till dig idag, tänkte ta med men inser att vi kommer ha med oss på tok för mycket, såb din present fick åka lite i förväg,hihi ;) Kram på dig vännen

2009-04-20 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback