hubbabubba

haha kom inte på nån rubrik ;oD


Benjamin tog kontrollen över våran komihågtavla =o)
"mamma jobbar, Benjamin & Mommo busar" ifall ni inte såg det ;oP
fast han skriver rätt bra för att vara 4,5 år! =o)
(svårt dock att skriva när tavlan hängde på väggen dessutom)

jahapp nyss har jag slängt i mig världens gourmetmåltid.... havregrynsgröt kryddad med linfrön, lingonsylt och mjölk + ett stekt ägg och en hårdbrödmacka med prickig korv ;oD
efterrätt blev en kopp te ;oD

är man ensam hemma så orkar man inte laga mat...nåja jag blev juh mätt iaf och nu ska jag rusa ner till jobbet....

happ!

*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow ett litet geni! När jag var i hans ålder var jag inte så duktig, haha ;)

Måste vara bra gener och toppen föräldrar! Kram på er alla

2009-04-23 @ 18:55:40
Postat av: Beatrice

Åh så fint han skriver!!

2009-04-24 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback