Glad Påsk


Glad Påsk
Nu är jag packad och klar ;oD
har packat väskan alltså...och fixat Benjamins påskägg + present =o)
nu ska jag strax sova nån timme innan vi packar in oss i bilen och brassar ner till pyn...åå det ska bli så skönt att bara vara ledig och mysa med familjen i Saitta =o) detta har jag sett framemot länge nu!

ååå imorse var det så mysigt att vakna...benjamin var som alltid så go men imorse låg vi och kramades och myste och så sa han: "mamma jag älskar dig" då blir man så varm i hela hjärtat =o)


det finaste vi har!!

jag och christian kramas ganska mycket här hemma och Benjamin har börjat bli lite sotis märker vi...så nu har han kommit på att vi faktiskt kan gruppkramas =o)
sötungen =o)

näe nu är det sängen...trött...
uppdaterar mer efter påsk =o)

slänger in en till bild på vårat troll med sina nya fina vårkläder...(blev dock mest bara refelxer i bilden men ändå ;oD)


hittade en jacka som matchade perfekt till hans busmonstermössor ;oD
så fin han är våran kille =o)

ha en bra påsk alla!
*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback