det ska börjas i tid ;oD



Benjamin har en beundrare på dagis =o)
det ska börjas i tid med kärlek *haha*
En tjej som heter Sara...hon är väldigt kärvänlig varje gång benjamin kommer...
men idag var nog gulligast...
förskoleteamet var där när vi kom och de hade samling och så kom sara ut till benjamin och så tittade hon på honom och så sa hon:
"Hej Benjamin! Ska jag berätta en sak? Vad ska vi göra ute sen?"
benjamin skulle ta av sig kläderna och så fick han inte lös ena vanten på en gång så frågade hon:
"oj ska jag hjälpa dig?"
såååå söta =o)

hmmm näe om man skulle ta och fortsätta skrapa lite lim från toa golvet...älsklingen fick juh för sig att riva bort mattan på toa i söndags och vilken tur att det var klinkel under ;oD
fast det visste vi juh iofs...så nu är det jobb med att skrapa bort limmet....
sen ska jag å träna BodyPump innan jag ska hämta hem lillfisen =o)

happ!
*älskar mina två*

p.s lägger in bilder från påsken i eftermiddag...har lyckats få tummen ur och lägga in dem i min dator ;oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback