söndag

japp då var helgen slut...varför går lediga helger sååå fort?!?!

nåja jag har hunnit med en massa iaf här hemma....har tvättat allt i tvättstugan!! både handtvätt å maskintvätt =o)
å jag som hatar handtvätt väntar alltid in i det sista innan jag tar tag i det så det var en del men NU är dte gjort ;oD

igår har vi även plockat bort sommaren ute! utemöblerna är nerpckade under presenningen, torkvindan lika så, blommorna är kastade, löven är krattade! bara grillen och benjamins leksaker till sandlådan som är kvar ute! men kanske kanske kan vi grilla mera innan vintern kommer =o)
idag är det juh rena sommarvärmen här med 12+ grader ;oP

idag har jag tagit hand om rentvätt, varit ute och sprungit, städat toan, ätit lunch å strax ska vi åka och hälsa på ett par vänner =o)
fullt upp men kul oxå juh =o)

mitt nya liv funkar rätt bra..har dock blivit lite cola i helgen och lite tacochips med cheesedip igår men kompenserade det dåliga samvetet med att äta två mandariner innan jag hoppade i säng ;oD

happ!
näe nu ska jag surfa vidare lite grann =o)

*älskar mina två*

jag å min älskling har varit tillsammans i 5½ år idag! hurra för oss!!! =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback