sjukt nöjd!

japp jag e så sjukt nöjd med min nya frilla ;oD
har färgat å klippt mig idag..men dyrt vart det...1370:- sprang iväg bara sådär ;oP
nåja nu e man juh snygg å fräsch hela hösten!

jahapp annars då...
tja vi var juh till sthlm för två veckor sen å det var jätteroligt! ska uppdatera mer om den en annan dag med lite bilder å sånt =o)
sen var jag hemma en dag å förra torsdagen åkte jag till Finland å Eden för uppföljningen å det var var kul det med =o) hade juh förbättrat min kondition å gått ner i vikt ;oD ska berätta mer om den oxå senare =o)

själv har jag gått å bilvit förkyld nu...benjamin har smittat mig...han var sjuk i helgen å måndag å tisdag å onsdag men idag när jag var hos frissan så var han på dagis eftersom han tjatade å ville gå..jag hade tänkt att han skulle vara inne med moffa idag med men han sa själv på morronen: "mamma jag orkar vara på dagis idag!" å han hade juh ingen feber..han e ganska hostig men det gick nog bra iaf =o)

just nu sitter han å tar igen sig i soffan å kollar film....

nåja jag ska surfa lite till å sen ska jag leka med lilltrollet =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att klippa sig och få lite härlig färg i håret, är lite avundsjuk ;) Ska gå i november tänkte jag, innan man fyller 30. Just nu ser jag ut som sju svåra år i håret, tänkte iaf boka klipptid tills imorgon, hehe . Kram på dig

2008-09-11 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback