*~*Wohooo*~*

idag har jag gjor nått på jobbet jag trodde att jag ALDRIG skulle behöva göra...men naturligvis var Eva tvungen att gå ut å röka kl 20.47....
så när kl belv 20.50 så var jag tvungen att ropa: "Ett kundmeddelande. Nu är klockan 20.50 och coop forum stänger om 10 minuter"
shit det var juh skitlångt att ropa juH!!!
men vilken kick när jag hade ropat! jag bara studsade omkring inne på kundtjänst *haha*


Irene tyckte att jag inte såg frisk ut så svarade jag: "frisk kommer jag nog aldrig att bli..det e juh en definitionsfråga" *skratt* hon blev rätt ställd ;oD
tänk om man skulle få ett "vanligt" jobb..alltså där man måste försöka vara normal..det skulle juh aldrig funka! man måste va lite speciell för att jobba bland oss *skratt*



enligt vuxenpoängtestet är jag juh skitgammal...50,2 år!! =o/

http://www.vuxenpoang.com

testa! =o)


näe nu e det sängen...e som rätt sliten efter penicillinen *gäsp*
å inte får jag träna än heller! fan! =o/ nåja på måndag blir det iaf en prommis med mamma....å sen ska jag träna varje dag!!! *abstinens*

Jenny:
japp nu e jag värsta kändisen! ;oD det trodde du inte om mig va?!?! ;oP jag har som har kamerafobi å allt!
party på safari när du kommer! ska jag boka bord?!?! ;oD
ja fy det paret som var igår hade det för jäkla äckligt..möglig mat vid sängen..en paj som typ gick ute själv..den avr alldeles fluffig av all mögel *äckel* det var nog det värsta programmet som varit hittils! *blääää*

nattI!
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej första gången jag skriver kommentar.. hihi.. inte sett vart man kan skriva.. iaf.. ja fick ålder 27,6 år. haha inte så långt från min riktiga ålder då :P ja har inte heller tränat på ett tag.. men för en gång skull har ja ingen lust.. o igår när ja ville träna då blev de inställt! :( *kraama*

2008-03-14 @ 08:20:03
Postat av: Jenny

Boka bord, hehe jag kommer, jag ska nog ta en kaffe ev cola, med en räksmörgås, ev fetaost. En kanelbulle blir det oxå... ;) eller har de smörgåstårta??

Min ålder är 44,9, hehe

2008-03-14 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback