*~*töntigt*~*

expressen hade världens töntigaste löpsedel dag....

"så lurades tv-tittarna: Gömde sångerska hjälpte Perrelli till segern!"

jösses...det handlade juh tydligen bara om att en av körtjejerna stod bakom scenen å sjöng för att scenbilden passade bäst med två tjejer + Perrelli...nog har tidiningarna lite att skriva om...jösses...
jag läste nånstans att Sibel hade alla 5 i kören bakom scenen för att det skulle se ut som att hon sjöng helt själv...jag menar det e juh bara töntigt att skriva huvudrubriker om sånt...knas!

åh imorron e jag leeeedig =o)
men sen jobbar jag 10 dagar i sträck... =o/

åååå Benjamin e så himla duktig..1 vecka har han sovit utan blöja nu å inte en enda olycka ännu *peppar peppar ta i trä* sååå stolt e jag! =o)

imorron ska vi va ute å leka om det e fint väder =o)

näe nu ska jag hoppa ner i sängen å mysa lite med älsklingen innan han slocknar..eller om jag slocknar först *haha*
har vart så nu den senaste tiden att jag slocknat först...jag som annars har problem att somna på kvällarna juh...så det har vart rätt skönt ;oD

happ!
natti!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback