*~*sjukt trött*~*

ja jag e sjukt trött...behöver bara lägga ner i huvudet så sover jag *znark*
jag har aldrig vart så trött i hel mitt liv tror jag...
på kvällarna e jag världens tristaste soffsällskap..jag bara sover å sover å sover..till å med under mitt favvo program "Gossip Girl" somna jag till å från hela tiden..å under hockeyn jag kollade på somnade jag oxå...

VAD E DET FÖR FEL??!?!?!?
kan det vara penicillinen som gör en så här trött????

fan! jag vill juh vara pigg juh!
när jag hade lämnat benjamin på dagis å efter jag duschat la jag mig på sängen för att kika reprisen på "våra bästa år" å tror ni inte att jag somna?? haha jo!

näe nu måste jag knata ner till jobbet..ska ta mig en hutt av hostmedicinen först *hosthost*

happ!

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback