*~*orkar inte andas*~*

näe så känns det....
jag orkar inte andas längre...en dum förkylning har slagit till mot mina lungor å luftrör *suck*
jag MÅSTE juh vara frisk till lördag juh!!!
bara 4 dagar kvar nu *tjohooooo*
I can´t hardly wait ;oD

men ifa igår hade jag feber 38,7 när jag kom hem från jobbet å jätteont i lungorna när jag andades =o(
men idag har jag inge feber men hostar å det gör ont konstant när jag andas =o(
nåväl jobbet kallar så ska snart gå å slita häcken av mig igen..har juh inte råd att va sjuk =o(

jag var å storhandlade idag när jag lämnat benjamin på dagis å efter det var jag helt slut....
fast fick veta en glad nyhet på jobbet å det var att vi ska åka till stockholm på fest den 5-6/4 ;oP
vi vann en tävling som coop medmera hade...dvs vi är bäst i landet på att dra medmerakortet..haha! =o)
så hade vi fått vårat pris å det var middag å underhållning i stockholm eller örnsköldsvik....vi måste juh dela upp det på två helger eftersom vi jobbar varannan helg å då fick vi helgen i stockholm *nice*
fast tänk om de som åker till övik får gå på hockey?!?! vill juh jag åka till övik =o)
haha fast det tor jag nog inte att de ska...vi som åker till stockholm skulle iaf på nån musikunderhållning..kanske e Let´s Dance?!?! skulle vara nått på tv4 iaf..asså nån inspelning ;oD
eller kanske nått med Måns Zelmerlöw ;oD
nåja vi får väl se men skoj ska det bli iaf =o)

näe nu måste jag gå upp å steka plättar som jag lovade benjamin i morse att jag skulle göra för sen måste jag juh ner till jobbet...

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback