*~*mycket nu*~*

jag hinner typ aldrig sitta här vid datan längre...så mycket att göra hela tiden...

har jobbat exakt hela påsken =o/
men men det ger juh extra pengar på kontot sen ;oD
har jobbat 8 dagar i sträck nu...å har TVÅ dagar kvar ännu!!! *suck*

nåja pengar pengar...men det dystra e juh att jag inte hinner se lilleman särskilt mycket =o/
men vi ska försöka ta en heldag ute i helgen..typ åka upp till fjällen å bara vara ute =o)

å nästa helg åker jag till sthlm med jobbet å går på partyyyyy ;oP
så e det när man vinner tävlingar ;oD

näe nu måste jag smörja in mig innan jag torkar ihop hära å sen e det sängen för att sen ladda för en ny heldag imorron på jobbet *bläääää*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback