*~*Melodifestivalen del 4*~*

hmmm....inga skrällar idag...märkligt!

nåja Perelli hade en superduperjättebraig låt iaf!!! tänkte att jag skulle bli besviken när man läst så mycketom hur bra den ska vara osv..men den höll måttet!! kan nog dessutom funka ute i europa...kanon!! =o)

Bengtzing var väl bra hon med inte som hennes andra låtar men rätt okej den oxå =o)

blir nog en superbra andra chansen här iaf =o) många bra artister å låtar! ååå bara en vecka kvar ;oD
som man har längtat ett halvår å nu e det snart här *nice*
fast jag måste nog gå på stan å se om jag hittar nått snyggt att ha på mig på lördag..jag har juh "BARA" haft ett halvår på mig att införskaffa kläder...men varför göra det tidigare när man kan göra det i sista minuten?!?! ;oP

näe nu ska jag läsa igenom mina bevakade bloggar å sen ska jag hoppa i sängen med min älskling...eller först ska jag läsa ut min bok som jag bara har typ 40 sidor kvar på =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback