*~*inte sant*~*

haha det e inte sant!
när jag kom på jobbet så kallade alla mig tv-stjärnan osv å kommenterade så snällt att vi minsann vart med i tv..men till råga på allt så säger Reene så fint..jag blev så glad när jag såg er på tv å sen när jag kollade på vimmelbilder på aftonbladte var ni med där oxå! *skratt*
det mest pinsamma e att det e BARA bilder på artister å så på oss när Luuk sitter där *haha*

jahapp! så var det med det!

näe nu ska jag hoppa i säng...e lite sliten efter dagens jobb...*gäsp*

usch vad äcklad jag blir när jag ser det där skitprogramet..eller "rent hus" tror jag det heter på tv4...hur f*n kan folk ha så himla äckligt hemma???? *yak* jag tänker alltid att det måste vara i scensatt..folk kan inte ha så hemma...men tydligen e det den bistra sanningen att folk verkligen har det så hemma! *bläk*

happ!
*ÄLSKAR MINA TVÅ*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är ju värsta kändisen nu, hihi, inte illa va???!!! Vi kan fira på saffari när jag kommer hem om du vill???

Och när det gäller att ha det så där grisigt hemma är det helt sjukt, ok alla behöver inte vara pedantisk, men nog kan man väl iaf slänga ut sopor och diska efter sig??? Voj voj vissa människor är bara för äckliga!

2008-03-13 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback